Najprościej sprawdzić obroty na biegu jałowym, pozostawiając na wolnych a potem dodając gazu i utrzymując go na jednym poziomie, bo to że jedna wskazówka idzie minimalnie wolniej od drugiej nic nie znaczy, ważne, żeby stanęły na tych samych wartościach. Z resztą oni tam mięli cały układ zrobiony specjalnie pod kątem żeby te silniki się zgrały. Wejdźcie na YT, a potem kliknijcie w link pod filmikiem, tam jest krok po kroku opisane jak to zrobili.
Raczej widać na filmie w momencie jgdy pali gumę, że ma napęd na obie osie :D
Ogólnie to pomysł świetny, wykonanie też, bo w końcu to Polacy, a POLAK POTRAFI
Napędzanie jednej osi dwoma silnikami było by raczej głupim pomysłem dlatego każdy powinien napędzać własną oś. Ale ja w tym temacie specjalistą nie jestem...
mam jedno pytanko, z racji że widać na fimiku że jeden silnik ma lekko spóźnione obroty względem drugiego,i mam pytanko:
-czy z tego powodu nie występuje tutaj sytuacja taka że np przedni silnik ciągnie a np ten z tylnej ośki co ma wolniejsze obroty "hamuje" silnikiem ? co skutkuje tym że auto nie ma mocy np takiej jak ta sama moc w 1 silniku ? wydaje mi się ze aby moc była w pełni uzyskana silniki muszą być idealnie zsynchronizowane ;]
0 + - ! konto_usuniete 06.02.2011, godz. 12.23 odpowiedz
Najprościej sprawdzić obroty na biegu jałowym, pozostawiając na wolnych a potem dodając gazu i utrzymując go na jednym poziomie, bo to że jedna wskazówka idzie minimalnie wolniej od drugiej nic nie znaczy, ważne, żeby stanęły na tych samych wartościach. Z resztą oni tam mięli cały układ zrobiony specjalnie pod kątem żeby te silniki się zgrały. Wejdźcie na YT, a potem kliknijcie w link pod filmikiem, tam jest krok po kroku opisane jak to zrobili.
0 + - ! Gulczas08 06.02.2011, godz. 11.10 odpowiedz
Raczej widać na filmie w momencie jgdy pali gumę, że ma napęd na obie osie :D
Ogólnie to pomysł świetny, wykonanie też, bo w końcu to Polacy, a POLAK POTRAFI
0 + - ! wszerad 06.02.2011, godz. 09.18 odpowiedz
Napędzanie jednej osi dwoma silnikami było by raczej głupim pomysłem dlatego każdy powinien napędzać własną oś. Ale ja w tym temacie specjalistą nie jestem...
0 + - ! _JA_ 05.02.2011, godz. 17.53 odpowiedz
prawdopodobieństwo że jest to wina obrotomierza jest nikłe, ponieważ sygnał jest brany z cewki.
No chyba że to jest gaźnik, ale wątpię.
0 + - ! konto_usuniete 05.02.2011, godz. 17.42 odpowiedz
Albo to wina jednego z obrotomierzy.
0 + - ! halo112 05.02.2011, godz. 17.37 odpowiedz
mam jedno pytanko, z racji że widać na fimiku że jeden silnik ma lekko spóźnione obroty względem drugiego,i mam pytanko:
-czy z tego powodu nie występuje tutaj sytuacja taka że np przedni silnik ciągnie a np ten z tylnej ośki co ma wolniejsze obroty "hamuje" silnikiem ? co skutkuje tym że auto nie ma mocy np takiej jak ta sama moc w 1 silniku ? wydaje mi się ze aby moc była w pełni uzyskana silniki muszą być idealnie zsynchronizowane ;]
0 + - ! konto_usuniete 05.02.2011, godz. 13.51 odpowiedz
Szkoda że nie 2x VR6 ale i tak świetny efekt ;]