Rajdowa Grupa B
Rajdy osiągnęły taki poziom, że jedynym ograniczeniem prędkości staje się profil drogi.
Maxiory > Extremalne > Rajdowa Grupa B
FILMÓW W BAZIE 86 487 W POCZEKALNI 53 910
Rajdy osiągnęły taki poziom, że jedynym ograniczeniem prędkości staje się profil drogi.
0 + - ! GhostRiderGSXR 24.09.2007, godz. 23.50 odpowiedz
Masakra cudny filmik to były czasy szalonych rajdów i F1 muzyka pasuje idealnie dzwiek audi turbini i blow off i nic wiecej mi nie potrzeba do bycia w 7 niebie !!
0 + - ! GhostRiderGSXR 24.09.2007, godz. 21.22 odpowiedz
Masakra cudny filmik to były czasy szalonych rajdów i F1 muzyka pasuje idealnie dzwiek audi turbini i blow off i nic wiecej mi nie potrzeba do bycia w 7 niebie !!
0 + - ! Herbi 30.04.2007, godz. 00.09 odpowiedz
ten facet na poczatku to chyba Walter Rohrl??
a ha.. MTM rulezzz!!!!!!!
0 + - ! Herbi 29.04.2007, godz. 23.49 odpowiedz
ten facet na poczatku to chyba Walter R�hrl??
0 + - ! Herbi 29.04.2007, godz. 23.31 odpowiedz
prawie na samym koncu przed audi jest MG metro5 czy jos tak.. maluch co mial 400 koni ....a ha.. i nie wiem czy dobrze pamietam ale w audi s1 ten duzy spoiler cos przy 200 na godzine dawal 500 kilo docisku.. ale nie wiem czy dobrze pamietam.... filmik boski!!!!!!!!
0 + - ! Herbi 29.04.2007, godz. 23.22 odpowiedz
audi S1 quttro....
lancia delta s4..
ford rs2000..
to byly autka :(..
kiedys w jednej z gazet(nie moge napisac jakiej) byl artykul...
"audi s1 przyspiesza tak samo szybko na szutrze jak asfalcie" czyli .. 10s do 200 km/h <omg>
jedyne "podtrzymanie" gruby B to juz tylko te rajdy downhillowe na górze pikes peak
.. i np SUZUKI ESCUDO <LOL>
0 + - ! M5Driver 18.04.2007, godz. 14.58 odpowiedz
Przyczyną wycofania grupy B, był wypadek na Rallye de Portugal gdzie Ford RS200 wypadł z drogi, zabijając trzech i poważnie raniąc dwunastu kibiców!!! A już definitywny koniec grupy B nastąpił po śmierci Toivonena i jego pilota Cresto na Korsyce! FIA w trybia natychmiastowym wycofała samochody grupy B z rajdów! Dwa miesiące przed wycofaniem grupy B, z rajdów odeszło Audi z modelem S1. Trupów wbrew pozorom nie było dużo, lecz FIA bała się że wkrótce może ich być znacznie więcej!!!
0 + - ! CRAZYMTB 17.04.2007, godz. 20.13 odpowiedz
Czasy kiedy nieliczyla sie moc bo bylo jej stanowczo za duzo... Zawieszenia tez pozostawialy do zyczenia... Sercem byl KIEROWA!!! zapanowac nad moca i potezna turbo dziura bo nie bylo podtrzymania...A B Grupe wycofali przedewszystkim z tego powodu ze bylo za duzo trupow... Mewga zajedobry film...
0 + - ! M5Driver 17.04.2007, godz. 10.19 odpowiedz
W filmiku przez kilka ujęć widać zmęczenie i wyczerpanie kierowców. Auta grupy B generowały potworne przeciążenia, hałas i były prawdziwymi fabrykami ciapła. Wielokrotnie zdarzało się że podczas serwisu kierowcy korzystali z pomocy lekarzy i fizjologów, aby doprowadzić się do pożądku. W tych czasach realna była myśl zastosowania kombinezonów antyprzeciążeniowych, podobnych do tych z F16!!!
0 + - ! Mateuszeeq 16.04.2007, godz. 21.24 odpowiedz
Coz to kwintesencja i zarazem historia rajdów!!!ale coz wszytko kiedys sie konczy... Kierowcy w tamtych czasach gineli jak muchy..A filmik piekno tego sportu:)